Kategorie

 Opcje dodatkowe

Wysylka i zwroty

Wysyłka

Każdy Klient, który robi zakupy w naszym sklepie może założyć własne konto lub zrobić zakupy z pominięciem tego kroku. Własne konto pozwala przy kolejnych zakupach na zaoszczędzenie czasu poświęcanego na wpisywanie danych adresowych. Na życzenie użytkownika istnieje możliwość skasowania konta lub poprawy danych w nim zawartych.

Zamówiony przez Państwa towar wysyłamy pocztą (od poniedziału do piątku) lub na życzenie klienta przesyłką kurierską w ciągu trzech dni roboczych od daty zamówienia, najczęściej na drugi dzień, chyba że przy produkcie na stronach sklepu podany był inny termin dostawy. Przesyłki pocztowe zawsze wysyłane są jako przesyłki priorytetowe - termin dostawy wg Poczty Polskiej wynosi do 3 dni roboczych, jednakże w 95% docierają do Klienta na następny dzień. Przesyłki kurierskie dostarczane są do Klientów na następny dzień roboczy. UWAGA: Za opóźnienie w dostawie odpowiada Poczta Polska lub firma spedycyjna.
W przypadku braku towaru w magazynie, Klient jest natychmiast informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.
Razem z przesyłką dostarczany jest dokument zakupu - paragon, wystawiony w dniu pojawienia się należności na koncie firmowym. Na życzenie klienta wystawiamy faktury VAT.
W przypadku większych zamówień firma KUBUŚ Elżbieta Jolanta Frąc zastrzega sobie prawo do realizacji ich w osobnych partiach jednak koszt przesyłki będzie policzony tylko raz.
W przypadku wysyłek kurierskich, po uiszczeniu opłaty Klient ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności dostarczyciela.
Zamówione produkty można również odebrać osobiście, bez ponoszenia kosztów przesyłki w siedzibie firmy - Kleosin, ul.Mickiewicza 28.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego.

Reklamacje

Dokładamy wszelkich starań aby towar, który wysyłamy do Państwa był sprawdzany pod kątem jakości wykonania obszycia i wybarwienia. Niestety sporadycznie może nam się zdarzyć, że towar posiada wady ukryte lub po prostu zadziałał czynnik ludzki i przez nieuwagę przeoczyliśmy feler wyrobu.

W przypadku niezgodności towaru z zamówieniem (kolorystyka, rozmiar czy typ), prosimy o kontakt e-mailem bądź telefonicznie w celu domówienia szczegółów wymiany. Koszty przesyłki w przypadku uzasadnionych reklamacji lub niezgodności towaru z zamówieniem są przez nas zwracane po otrzymaniu przesyłki i informacji o poniesionych kosztach.

W przypadku towarów wadliwych bądź uszkodzonych fabrycznie dokonujemy ich wymiany na towar wolny od wad w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania zareklamowanego wyrobu, lub naprawę (szczególnie w przypadku zepsutych nap, zamków itp, w terminie do 30 dni roboczych.

Zastrzegamy sobie możliwość wydłużenia tego terminu wymiany towaru na nowy, jeżeli nie posiadamy go na magazynie, do czasu przesłania nam przez producenta towaru wolnego od wad.

Jeśli wymiana towaru nie będzie możliwa (kiedy towar nie jest już dostępny w naszym magazynie lub u dostawcy), zaoferujemy do wyboru inne, dostępne w naszym sklepie produkty lub zwrócimy pieniądze.
Wadliwy towar należy bezpiecznie zapakować i dołączyć do niego kopię dokument zakupu (paragon, fakturę) oraz krótki opis wady, która jest przyczyną reklamacji.
PPHU KUBUŚ zastrzega sobie możliwość odesłania reklamowanego towaru na koszt kupującego, jeśli towar został dostarczony bez dokumentu potwierdzającego zakup.UWAGA: Nie odbieramy przesyłek pobraniowych !!
Zareklamowany towar należy odesłać pod poniższy adres:

KUBUŚ Elżbieta Jolanta Frąc
ul. Mickiewicza 28
16-001 Kleosin

 
W wyjaśnianiu wszelkich wątpliwości prosimy korzystać w pierwszej kolejności z poczty E-mail wysłanej na nasz adres


Zwroty


Zgodnie z Ustawą z 02 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumenckich oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" gwarantujemy zwrot zakupionego towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki pod warunkiem, że jest nie uszkodzony w oryginalnym opakowaniu z kompletem dokumentacji i nie nosi śladów eksploatacji.